48 h and counting

Aaaaw.
Pratade nyss med mamma och Iza i telefon. Mamma undrade hur det var med mig och sådär, Iza undrarde hur mycket Milo väger :) Hon skulle tydligen ha det till någon matteuppgift. Hon är bara för go lilla Iza, ska bli så kul och träffa henne på onsdag. För fy vad jag har saknat min söta systeryster!

Det känns helt overkligt att jag ska komma hem igen på onsdag. Det är bara 2 dagar till! Om 48 timmar är jag där. Helt sjukt! Men det slog mig, och slog mig hårt, idag när vi satt i vårt hometeam (vi som gjort projekt tillsammans) och gjorde en sista lite uppgift. Att fy vad jag kommer sakna dom, Jenny, Robin & Lisa, mitt team. Jag kommer faktiskt sakna att sitta flera timmar efter skolan och slita som djur med någon uppgift, bara för att det var med dom.

Jag vill inte gå och lägga mig ikväll så jag tänker hitta på en massa uppgifter som behöver göras bara för att. Det är så förbannat kallt att sova så jag kan inte ens förklara det. Jag längtar efter mina älsklingar, både han på 2 ben och dom på 4. Men den 2-benta jämte mig och de 4-benta på mig behöver jag minsann aldrig frysa.

Kommentarer
Postat av: Ida

Kan inte fatta att du är hemma snart!!! Längtar en massa!

2007-12-18 @ 21:53:26
Postat av: Yes

Yes jag är tvåbent :D :D me like it

2007-12-18 @ 22:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback