Buhu!

Jävla piss. Ett jävla helvete är detta, alltihopa. Det var jobbigt nog som det var, innan det kom fram att vi ska göra ytterligare en uppgift innan jul.
-> Jag ska lära mig vårt projektarbete utan och innan (vi har gjort vissa delar var för sig så jag har bara läst igenom det de andra har skrivit men kan det inte som rinnande vatten liksom) och hålla 15 minuters redovisning om det. Min opponent har frågor förberedda som vi ska diskutera i 15 minuter. Sen ytterligare 10 minuters diskussion med hela gruppen (11 pers).
-> Jag är opponent till en annan gruppmedlem vilket innebär att jag alltså måste lära mig deras projektarbete också så att jag kan ställa frågor på det och diskutera dessa.
-> Vi ska skriva en sida om vår opponentgrupps arbete, vissa speciella frågor kring deras arbete ska tas upp.
-> Jag och Jenny måste skriva vår föreläsning i evolutionsbiologi som vi ska hålla på fredag, samt göra en pp-presentation. När det är gjort måste jag ju också lära mig allt jag ska säga och när.
-> Eftersom jag var 2 jävla poäng ifrån godkänt på tentan i DVE ska jag skriva omtenta på den.

Och som om det inte var tillräckligt få dagar att göra allt detta på går hela helgen åt till att pappa kommer hit och vi ska tömma min lägenhet.

Detta innebär att jag garanterat kommer gå in i väggen totalt och vara som ett tomt skal när jag väl kommer hem till Mörrum nästa vecka. Vem vet, jag kanske inte ens kommer hem utan faller ihop i en hög på vägen hem efter sista skoldagen och missar bussen.
Det innebär dessutom att jag varken kan gå till studentpuben imorgon, för så ska jag och Jenny skriva på arbetet, eller till Ann-Sofies inflyttningsfest på lördag, eftersom pappa är här då och vi ska tömma lägenheten. :'( buhu!

Jag vill inte vara med mera!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

om du faller ihop lovar jag att jag skrapar ihop dig och tar med dig hem och utfodrar dig med cola, pommes o choklad tills du mår bättre, men tro inte att jag släpper iväg dig till mörrum då inte.. hehehehe!!!

2007-12-14 @ 09:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback