Female vs. Male

Vilken dag. Vilken jääävla dag. Suttit i skolan med projekthelvetet, som det var deadline på idag, mellan 11-17.30. Lagom kul. Men det tog ju inte slut där, nej för resten av kvällen har jag & Jenny spenderat med vårt evolutionsbiologiarbete. Så även om kvällen med trevlig med pizza och läsk så var det ändå huvudsakligen arbete, precis som hela dagen innan. Så trött på skiten är jag nu.

Och mitt internet vill jag bara spy på. Det leker "älskar, älskar inte" fast med "funkar, funkar inte" och jag är så trött på den leken nu. Måste starta om datorn femtielva gånger om dagen (då funkar det oftast efter det sen) och kan inte vara inne på msn. Vill ju inte irritera alla med Nickie loggar in, Nickie loggar in, typ varannan sekund. Jävla skräp.

Nej, nu får det vara nog med skrivande, nu ska jag minsann decka i min sköna säng.
En bild säger för den delen mer än tusen ord:

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback