Fest & Shopping

Gaaah, snart är det 2008! Sjukt.
Aja, men än så länge är det 2007 och inte bara det, utan den bästa tiden på hela året (nja, nu ljög jag kanske en gnutta, men ändå): mellandagsrean! Först julafton, med god mat, trevligt sällskap och en maaaassa paket :D Dagen efter; party party. Följande dagar: shopping! Och så nyårsafton, som grädde på moset ;) Bättre kan det ju inte bli.


Juldagen. Fest med mina girls och dessutom älsklingen. Jag & Ida gjorde oss iordning tillsammans precis som alltid, det är ett måste, sen drog vi in till stan och Idas jobbarkompis (eller före detta blir det kanske nu) Tina. Himla trevligt att äntligen träffa denna omtalade Tina :) När vi va sådär lagom fjolliga (läs; fulla) mötte vi upp A och Ali och gick till Martin. Där befann sig min ängel, hennes David och en massa annat trevligt folk :) Mycket skojjigt var det och tids nog började vi dra oss mot stan. Vi dissade Lorden utan att ens gå förbi och kolla hur mycket folk det var och drog direkt till, hör och häpna, Loch Ness. Där var folk sjukligt stela men var rör det oss när vi är ostela nog för hela stället ;P Emelie och Ida lämnade fältet under mindre roliga omständigheter (som dock båda löste sig) så det vart jag och da boys som var kvar och sörplade Blåtiror. På vägen hem till A åt jag den mest himmelska chicken cyrry baguetten någonsin.


Rean. Jag har varit 2 rundor på stan för att kolla in rean. Först med A och då blev det en svindyr klänning och inget reafynd, men den va ack så snygg. Idag var jag & Ida inne och inte heller då blev de nåt på rean men 2 förbannat snygga plagg ;) Haha jag är helt enkelt kass på att reafynda!


Ikväll är jag bara hemma och chillar men kvällen var riktigt nära att sluta i party med utgång. Jag & Ida blev på värsta partyhumöret när vi var på stan och det blev inte direkt lättare att stå emot när de spelade Rihannas Don't Stop the Music på Bönan. Men när Mr X inte ville ut fick Ida givetvis motstå partysuget och träffa honom som hon lovat :) Men snart, snart blire fest.

Just nu går Bubbly med Colbie Caillat och Big Girl [You are Beautiful] med Mika på repeat här på min dator. Avgudar dom låtarna. Måste försöka hitta videon till Big Girl och ladda ner också. Mika är het som få och samtidigt det sötaste man sett när han studsar runt med sitt busiga hår bland alla tjockisar.


image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback