Hohoho, merry x-mas everyone!

Får börja inlägget med att säga GOD JUL för jag tvivlar på att alla kommer orka läsa ändå ner till slutet på denna uppsats.

Shit vad tiden går.
Det känns som det var igår jag kom hem, samtidigt som det känns som jag aldrig varit borta. Det är konstigt.
I vilket fall som helst så kan jag inte ens beskriva hur glad jag är att vara hemma! Allt är så rätt här, jag vet inte hur jag ska kunna förklara det så att någon annan kan förstå ens på ett ungefär vad jag menar, men det är bara rätt. Allt är som det ska vara.

Men ah jag hatar
när  jag slarvar med bloggen, jag har ju minne som en guldfisk så jag kommer inte ihåg vad som har hänt de senaste dagarna :P Men resan gick iaf bra, hade trevligt sällskap av Robin första biten till Falköping men sen vart det ensamt. Tur att jag hade datorn laddad med Shrek 2 då :) Såg delar av den på svenska när jag var hos Jenny någon dag innan jag åkte men den är ju bra mycket grymmare på engelska.
Det första jag gjorde när jag anlände till Mörrum var att åka upp till farmor och farfar för att gosa med Noah (deras 10-veckors shelite-valp). Ja och för att hämta mina egna dogs också.

Torsdagen innebar träning
med Jessica. Milo är i grym form just nu, han blir vass i Göteborg i januari. Jappen var förståss lika vild och galen som vanligt, får jag bra ordning på honom kommer han gå hur långt som helst.
På kvällen kom min ääälskling till mig och det var mysigt värre.

Fredag var späckad.
Att vakna jämte Alexander var ju det bästa sättet att börja dagen. Sen bar det av till Kristianstad med nästa hela familjen, ett syskon ytbytt mot en kompis bara. Meningen var att jag skulle handla julklappar men fastnade givetvis på HM så det blev lite kläder till mig själv istället... Sen stannade vi ute vid alla skoaffärena och jag vågar inte ens skriva vad som hände där :S
Hem och byta om sen direkt till Valhalla för att är julbord med A, pappa, farmor & farfar. Direkt därifrån vidare till Asarum där jag träffade en ängel (läs: Emelie) Förfest hos Melle vilket var hur trevligt som helst med undantag för 2 herrar i kavaj som lyckligtvis lämnade festen sen. Klockan tickade på och taxin lät vänta på sig men tillslut landade vi på Lorden. Jag kom dock inte längre än till ingången där jag fastnade en stund och diskuterade livets frågor med Clifford. Eftersom girlsen tyckte jag var allmänt seg när jag stannade där så gick de i förväg in. Det var ett stort misstag att komma bort från dom för Lorden var så fullpackat att man inte såg 10 cm framför sig. Tids nog hittade jag dem dock och som alltid ägde vi dansgolvet. Träffade en hel del trevligt folk och man tackar för shotsen Robin :) Björn stötte jag på på slutet också och likaså Henke. Skymtade även Hannes & Wille. Känns konstig att gå och ut träffa folk som man faktiskt känner. Saknar min gamla klass lite också ska jag erkänna..
Jag & Emelie utnyttjade tiden till max och var de sista att lämna dansgolvet :) Efteråt drällde vi runt på torget och underhöll alla i vår omgivning med skönsång.
Lång historia kort: Jag hade sjukt kul, tack för den kvällen Emelie <3. När taxin sen kommit och svept bort min vän gick jag till en annan slags vän (dvs pojkvän) och lika bra som dagen hade börjat slutade den.

På lördagen gick vi ner på stan för jag "glömde" som bekant att köpa julklappar i Kristianstad så jag hade lite att göra. Jag kom inte mycket längre men inköpen då men en bit iaf.

Och idag. Julklappsinslagning, granbeklädning och julmatsätande. Det beskriver ungefär hela min dag. Och imorgon är det dopparedagen, det är helt sjukt. Inte nog med det, på juldagen blire mer party och då med min Ida :D Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback