I like to move it

Så har Alexander åkt hem igen :'(. Känns förjävligt, men som tur är så kommer jag ju hem snart!
Under helgen har vi knappt varit utanför lägenheten. Mycket mysigt. På lördagen tog vi dock tag i oss själva, då vart det party för hela slanten. Förfest hos Taina & Jennichen as usual och så utgång till Ohlins. Som om kvällen inte redan var en fulländad partykväll så var det till och med en hel del folk på Ohlins! Nästan, nästan, så att det var lite trångt på dansgolvet. Vi dansade our asses off och denna mening sammanfattar kvällen alldeles utmärkt (eller vad säger du Lovisa? ;) I like to move it move it!
Vissa saker mot slutet av kvällen kunde minst sagt gått bättre men det löste sig och vem gillar inte själva försoningen sen. Allt som allt var det en partykväll som hette duga och fy fan vad jag kommer sakna festerna här när jag flyttar!

För övrigt så är jag fortfarande snudd på hysterisk mest hela tiden tack vare allt skolarbete. Tröstar mig själv med att det bara är 2 veckor kvar... bara 2 veckor...

Kommentarer
Postat av: Anonym

buhuu, BARA två veckor :'(
Men vi ägde på dansgolvet i lördags! :) Seriööst!

2007-12-04 @ 17:54:03
Postat av: Ida

Hej gumman! Stackare som har så mycket att göra! Men du, lovar att det kommer bli massa party när du kommer hem me;) Saknar dig! Pussar!

2007-12-06 @ 06:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback