Jul & Sean Banan

Jag älskar julen.

Sitter och kollar på Ensam hemma. Alltså den filmen är gammal som gatan men jag tycker lika mycket om den nu som jag gjorde första gången jag såg den, den är jul för mig. Det stora huset, männsikor precis överallt och bara allmän kaos. Precis som det är hos oss vid jul. Jag älskar julen!

I onsdags tog jag tag i det här med min lägenhet. Jag har den till 1:a mars men vill ju såklart lämna över den till någon annan så fort som möjligt efter att jag har flyttat. Och Centrumbostäder har hittills på dessa veckorna inte lyft en finger för att hitta någon annan så jag tog tag i det själv. Skickade ut ett mail till alla studenter på SLU och BYS och voilá, den första som var här och tittade (igår) bestämde sig för att ta den så från 1:a januari är jag av med lägenheten :D Så jävla skönt!

Ni måste bara kolla på detta alltså. Jag skrattar lika mycket varenda gång! Men så har jag sjuk humor också.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

han måste fan var full som en kastrull eller hög som ett hus! hehehe.. Skönt förej att du blev av med lägenheten så snabbt! Slippa betala en massa onödig hyra o så! Saknar dig redan ska du veta! :) Vi ses imorrn! Puss o kram

2007-12-07 @ 22:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback