Sorry

Ledsen alla där hemma, men jag stannar här i Skara. Fick ett erbjudande av Lovisa som jag bara inte kan motstå:

"om du faller ihop lovar jag att jag skrapar ihop dig och tar med dig hem och utfodrar dig med cola, pommes o choklad tills du mår bättre, men tro inte att jag släpper iväg dig till mörrum då inte.. hehehehe!!!"

Det är inte bara cola, pommes och choklad som får mig på fall, utan även det att jag kan sluta kämpa emot och bara lägga mig ner i en hög och veta att Lovisa kommer och skrapar ihop mig :)

Nej men allvarligt talat, det är bara 5 dagar kvar tills jag får åka hem! Det ska bli så jävla underbart. Och idag har jag och Jenny varit och gjort vår föreläsning i evolutionsbiologi (som för övrigt gick oförskämt bra, vi hade så jäkla kul!) så nu har jag en mindre sak att stressa över. Nu är det "bara" projekteten och omtentan. Känns ändå helt okej just nu.

Men nu, just nu, är jag inte bara trött för att jag steg upp halv 7 (eller nu ljög jag, klockan ringde halv 7 men jag lämnade inte sängen förren kvart över 7), jag är också helt slut efter att jag och Jenny varit ute och gått  med hundarna i typ 2 timmar, och dessutom är jag irriterad över att manusförfattarna strejkar i USA, Allt jag vill nu är och gosa ner mig i soffan och kolla på ett rykande färskt avsnitt av Desperate Housewives, men kan jag det? Nej, för det finns inga fler avsnitt skriva. Och samma sak är det med Heroes, dom var tvungna att avsluta säsong 2 vid avsnitt 11, för det finns inga fler avsnitt.. 11! Det ska egentligen vara typ 22 eller 24 eller nåt sånt. Så nu kan jag inte titta på det heller :/

Nej nu ska jag sluta gnälla. Jag är egentligen himla glad och avslappnad idag, det visar sig bara inte i det jag skriver.

Kommentarer
Postat av: Ida

JAG SAKNAR DIG!!!!! Ska bli skönt att få ha dig hemma igen! Vi är aldeles för dåliga på att ringa för att vara ifrån varandra!! XD

2007-12-14 @ 18:46:56
Postat av: Nickie

Jag saknar dig också ska du veta, min allra bästaste Ida! Men nu är det inte länge tills jag kommer hem :) wiii!

2007-12-15 @ 21:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback