This is it

Dagen med stort D är här!

Om en och en halv timme sitter jag på bussen och  är officiellt på väg hem! Men jag kan säga att det där uttrycket "med blandade känslor" ni vet passar väldigt bra i denna situationen. Jag kommer sakna Skara och alla underbara människor något så fruktansvärt, jag kommer nog till och med sakna min lilla lägenhet. Det känns inte alls roligt att åka härifrån.. Samtidigt är jag så obeskrivligt glad över att få komma hem, jag har nog aldrig längtat efter något så mycket!

Så nu sitter jag här på golvet i min helt tomma lägenhet och vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Men en sak är säker, och det är att jag snart kommer tillbaka hit och hälsar på. Jag har ju lovat Lovisa att komma hit och ställa till det i hennes liv då och då och ett löfte är ett löfte :)


I'LL BE BACK



image33
Skara i mitt hjärta <3



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jaaa, du måste komma o hälsa på! För annars gråter jag nog tills jag döööör!! Du är bäst ju! Kommer sakna dig som tusan! Puss o kram

2007-12-19 @ 18:01:11
Postat av: Emelie

Jag bara ÄLSKAR bilden! Jag tvivlar inte på att du kommer trivas här hemma i blekinge, men jag förstår att du kommer sakna alla i Skara.. Jag saknar med, jag saknar den tiden vi hade när jag va i skara o tanken på att vi aldrig kommer uppleva det igen gör mig ledsen. Men jag vet att det är samma Nickie som i Skara som kommer hem, o det ÄLSKAR jag mer än tornen i Skara!!! Du anar inte vad du betyder för mig vännen!!!

2007-12-25 @ 18:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback