1 månad kvar!

Idag är det precis en månad tills jag ska flytta hem igen! :D Det är också bestämt hur flytten kommer gå till (jag & pappa hade lite delade meningar där) och jag fick som jag ville, nämligen att pappa kommer upp helgen 15-16 december och tar med sig alla möbler och grejer. Kvar i 3 dagar till blir jag och en luftmadrass ;) Ja och lite mat också kanske. Sen tar jag tåget hem den 19:e så fort jag slutar skolan. 19.21 ankommer jag till Mörrum!

Aah det är helt sjukt, om 30 dagar kommer jag att var hemma igen.

image24


Tja, mycket mer har jag inte att skriva om egentligen, mina dagar består nu för tiden mest av sova, äta, plugga, ut med hundarna. Och det är ju inte så överdrivet spännande.

Kommentarer
Postat av: Carro

Verkligen SJUKT typiskt att vi åker när du kommer hem.. :S Vi får hoppas på att du kanske är hemma i april??!! ;p

2007-11-20 @ 11:11:56
Postat av: Emelie

gaaahh! Fan va fest de blir då!!! O vi firar ett år!! Storfest för det!:D

2007-11-21 @ 11:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback