Crappy Day / Busy Day

Gah, den här dagen började verkligen på värsta möjliga vis. Sov pissdåligt inatt och hade sjukt svårt (svårare än vanligt vill säga) att komma upp ur sängen imorse. Det har nog aldrig varit så skönt att snooza som idag.. Men upp pallrade jag mig, enbart för att vi i pauserna på föreläsningen och en stund efter skulle ha möte i projektgruppen. Kommer till skolan, mer eller mindre vaken, och det första som händer är att vi får reda på att föreläsaren är sjuk så det blir inget. Kul! Så efter projektmötet och en runda på biblioteket var det bara till att cykla hem igen. Skönt i och för sig, men dagen var ju redan förstörd tack vare att jag blev tvingad att stiga upp typ mitt i natten.
Så jag satte mig med Harry Potter boken en timme det första jag gjorde, i ren protest mot att göra skolarbete. Men efter långpromenaden med hundarna och en oplanerad tupplur har jag jobbat som en gris med det här jävla arbetet. Har ju råkat lova Alexander att jag ska vara färdig med det innan han kommer hit.. Vilket förresten är om precis en vecka :D Ah, längtar. Idag har vi dessutom varit tillsammans i 4 månader <3

Imorgon bli en busy day minsann. Ska först och främst bort till bostadsbolaget och säga upp lägenheten. Sen får jag ju äntligen pengar imorgon så då ska det handlas maaaat! Och ett par vantar om jag hittar några, det behövs vill jag lova. Sen lär det bli skolarbete för hela slanten fram till kvällen då det blir Party Party: inflyttningsfest hos Larsson, Larsson och Larsson. Skojjigt värre!

Nej, nu skiter jag i det här projekthelvetet och går och lägger mig och läser. Hmpf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback