Harry Potter-nörd, javisst!

21 november idag. Det är en stor dag: Harry Potter & dödsrelikerna släpptes ju idag :) Givetvis hade jag förbeställt den så när jag kom hem idag så låg den och väntade på mig i postfacket. Tänkte jag skulle försöka "spara" på den lite, i alla fall så att jag har kvar att läsa till tåget hem den 19:e. Det verkar dock inte gå så bra eftersom jag bara idag har plöjt igenom närmare 200 sidor...

Nej nu börjar Roomservice igen (ingen missade väl förresten det förra onsdagen? Då var dom ju här i Skara, hos Bert Karlsson XD) men en viktig sak har jag kvar att meddela:

Snart firar jag & Emelie 1 år!

image25

Kommentarer
Postat av: Emelie

1 helt år! så jävla underbart! älskar dig vännen o längtar som fan tills du kommer hem!

2007-11-23 @ 09:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback