[No Headline]

Näe minsann, det blir inget party ikväll. Jag är inte på humör och det är inte av någon oförklarlig anledning som det vanligtvis är när jag saknar partymoodet, utan helt enkelt för att jag har 17 miljoner saker att göra och jag inser att jag inte kan slösa en hel kväll kväll plus en halv dag (räknar kallt med bakfylla) för då går det inte ihop. Tragiskt men sant. Det läskigaste i det hela är ju att jag tänker på det här viset. För fy fan, jag tänker som en vuxen! :O

image26


Pissigt väder är det idag också, för att matcha det hela. Var borta och sa upp lägenheten samt handlade mat (för nästan 500 spänn!) i förmiddags och det fick jag göra i regn och blåst. Numera har det övergått i snö och jag hoppas innerligt att det blir kallare så att det lägger sig snyggt och prydligt för nåt snöslask klarar jag inte av!

Nu ska jag snart dra ner på stan med Lovisa. Ska införskaffa mig ett par vantar nu när jag äntligen har råd med det, fan vad skönt det ska bli! Mina händer är helt förstörda av att ha fått vara opåklädda i alla jävla kyla. Sen ska vi inom systemet också. Ingen av ska festa ikväll men det är aldrig fel att bunkra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback