Where do I begin?

Har ju en hel massa att skriva om men fan, jag orkar inte. Vill inte hoppa över alla sjukt skojjiga detaljer om Emelies Skara-besök och mitt besök hemma i mitt älskade Mörrum, och just nu måste jag verkligen plugga.. Tenta på fredag, jag har inte börjat plugga än och just nu har jag feber och mår allmänt pissigt. Det är okej på förmiddagen efter att jag har tagit första tabletten Ipren, sen så fort den slutar verka är det som att gå in i en jävla vägg. Och efter det hjälper det inte hur många piller jag än trycker i mig. Gud vad jag är trött på det här.

Men jag ska försöka skriva åtminstone om Emelie-dagarna imorgon. Ni kan förvänta er en galen text om Hästensängar, snabbisar på BR och Our Gayman. ;)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hästensängar?! va?va?va? Har jag missat nått?!?!?! hehehehehe... :P Krya på dig sjukling! Ps. Glöm inte att nämna Tord! Han blir så kinkig annars... Ds

Postat av: Emelie

Jag har fortfaranade inte fått läsa nåt om Hästensängar, Our gayman o snabbisar på BR! Vart har ditt efterlängtade inlägg tagit vägen?;)
Du är underbar vännen! pussar

2007-11-10 @ 13:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback