Favorit i repris

Ah inatt har jag sovit som en jävla stock, obeskrivligt skönt. Gjort i princip ingenting på hela dagen, förutom långrundan med pälsbollarna.
Nu väntar systembolaget på att jag & Lovisa ska göra en visit, och vid 19 börjar för-förfesten hos Taina & Jennichen. Sen förfest på Kaplan (ska vi försöka att fakiskt komma dit denna gången Lovisa? ;)) och så puben, precis som förra onsdagen med andra ord. Dock med skillnaden att inte ritkigt lika mycket alkoholhaltiga drycker ska intas. Lagom är bäst, som det heter (ah det gjorde ont i själen att uttala den meningen).

Däremot kan jag lova er att om denna låten spelas hittar ni mig dansandes på borden:
  



You go girls, ni är mina idoler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback