It's all in the hair

Funderar på om jag ska ta och göra blonda slingor. Jag är ju för fan nästan inte blond längre, grrr. Sommar och sol, kom hit. Fast det är ju så förbannat dyrt att slinga. Å andra sidan har jag nog inte rätt att säga så, när mitt vanligaste uttalande är "...men allt är ju en fråga om prioriteringar" följt av ett inköp av typ skor när jag egentligen behöver köpa studiematerial.

Kanske ska bli brunett igen istället. Om problem sitter i håret så varför inte.

image14
16 år och bekymmerslös.

image15
Nästan 18 och livet börjar bli komplicerat.




Soon to be sönderlyssnade låtar:

Aly & AJ - Potential Breakup Song [jävlar, dom tjejerna har attityd :D älskar den!]

Fergie - Big Girls Don't Cry [tror jag vaknade i natt av att jag sjöng på den i sömnen]

Maroon 5 - Wake Up Call [jaaa! äntligen en låt av dom som är lika grym som This Love]



Imorgon är det föreläsning i sexuell selektion, nu börjar det t.om. bli lite intressant det här ;) haha.

Kommentarer
Postat av: Ida

Guuud vad jag är en hemsk människa! Mitt batteri dog på mobilen i fredags när jag skickade sms till dig och sen har jag skullat ringa varje kväll men det kommer ju alltid något i vägen! Gah hatar att stressa! LOVAR att ringa ikväll, men det blir nog lite sent! Uch lyckost dej som går i skolan ochh slipper rensa lutfisk hela dagarna;) Älskar dig! Puss

2007-10-09 @ 07:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback