Mitt Southpark-Jag

Fick helt plötsligt en ledig dag till idag. Föreläsningen blev inställd, glassigt värre. Igår var jag också ledig, liksom jag är imorgon. Lyx lyx lyx. Men det är minst sagt välbehövlig kan jag säga, jag har just haft den värsta natten på så långt tillbaka som jag kan komma ihåg. Jag bara hostade och hostade och hostade, det tog aldrig slut. Var uppe X antal gånger och försökte med diverse behandlingar men inget hjälpte. Sista gången jag kollade på klockan var hon närmare 06.00 :S. Väcktes sedan ur min gudssända sömn av att mobilen ringer, och displayen påstår att det är min farbror. Han ringer ju aaaldrig mig! Och mycket riktigt, när jag svarade var det ingen där. Tack för den väckningen.

Dagens onödiga vetande
Om jag någon gång skulle vakna upp och befinna mig i Southpark skulle jag se ut så här:

image20

Bara så ni vet.



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Noskapiiiiiin!! Nickie måste få sova!

2007-10-23 @ 22:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback