Weird

Igår var en konstig dag.

Eller ja, kvällen i alla fall för första delen var inte alls så ovanlig: Efter en föreläsning om sexuellt beteende och en om moder-ungeinteraktioner begav jag & Lovisa oss till ÖoB och djuraffären. Jag skulle bara följa med för skojs skull liksom men 2 timmar och 300 kr senare hade jag en hel del nya pryttlar i min ägo. Typiskt mig? Inte alls *hrm*. Var bara hemma och vände innan det var dags att promenara ut till bruks för ett träningspass. Efteråt satt jag & Lovisa här hemma från 22 - 00.30 och kollade på bilar och tatueringar. Ni som känner mig vet att jag+bilar+tatueringar inte direkt är en vanlig mix. Men ändå ganska logiskt, med tanke på att vi faktiskt ska köpa en bil och jag faktiskt ska tatuera mig. Så konstigt, men ändå inte.


torsdag kommer älsklingen hit så just nu är jag ungefär såhär glad:

image16

Kommentarer
Postat av: Emelie

tatuering o bil.. fan va jag älskar det! körkortet nästa då;) älskar dig vännen!

2007-10-09 @ 21:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback