Alkoholist, javisst!

Det är konstigt att det är när man har all tid i världen att göra saker som man bara gör ingenting. Igår var jag ändå hemma relativt sent och hann med sjukt mycket som behövde göras. Idag var jag hemma halv 12 och har i princip inte gjort ett skit sen dess :S. Men det kan ju va skönt det också. Ibland.

Jag har i alla fall träffat världens trevligaste barnmorska idag. Helskön var hon. I vilket fall som helst. Vi sitter där och jag får standard-kryssförhöret.

Åsa: ....dricker du alkohol?
Jag: Ja.

Hon stannar upp i knappandet och tittar på mig, ser nästan lite skrämd ut.

Åsa: (försiktigt) Jaha... Eh.. Mycket eller? Ofta menar jag?
Jag: Njae, när jag festar typ.
Åsa: (lättad) Det var ju bra, jag blev lite rädd när du svarade så bestämt. De flesta brukar svara "tja lite, ibland" eller nåt liknande, så när man får ett rakt ja-svar blir man alltid lite på sin vakt. Studenter har ju en tendens att konsumera en hel del alkohol.

Haha, det är sant det :D

Alkoholist, javisst!
Alkoholist, javisst!
(ni vill inte veta vad min drink består av, det är Booson som har blandat.. ;S)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vet iaf att den inehöll MIN cider ;-) Haha saknar att festa med dig!!!!

2007-09-13 @ 14:49:52
Postat av: Nickie

Aa och öl och baccardi fick jag höra av Micka att det va också, men frågan e nog egentligen vad den INTE innehöll ;D Saknar att festa med dig med gumman, så jävla mycket!!!

2007-09-13 @ 16:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback