:)

Wiii, Lovisa kom med världens mest genialiska påpekande idag!
Jag ska ju åka hem på onsdag nu, och hade tänkt åka hem på söndag kväll sen. Men idag berättade hon att hon kommit på att om jag inte verligen vill så behöver jag inte åka tillbaka hit förrän på torsdagen för det är "smedjeveckan" på SLU (vilket innebär en massa ointressanta föreläsningar som inte alls har med mitt program och min utbildning att göra) nästa vecka. Jag missar visserligen en liten introduktion i evolutionsbiologi-kursen på måndagen men det överlever jag. Jag kan alltså vara hemma en hel vecka!

Gah, glädjen är total!

Men denna dagen har inte bara varit bra, det är verkligen en sorgens dag också. Jag har nämligen sett klart säsong 1 av Heroes nu :'( . Och jag säger bara shit, det är några timmar sen jag såg sista avsnittet med abstinensbesvären är på topp ändå bara jag tänker på att jag inte kan titta på fler nya avsnitt! :S Usch och fy. Jag måste hitta någon annan serie att ta ur mitt beroende på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback