Home Sweet Home

Då var man "hemma" igen. Så mycket hemma som den här lägenheten eller Skara över huvudtaget är vill säga. För dom som inte vet så har jag varit på klass/studieresa på Nordens Ark. Det är en djurpark ungefär vid Smögen som inriktat sig på enbart kritiskt hotade arter. Det har verkligen varit så sjukt kul! Min klass är verkligen hur skön som helst, vilket jag ska erkänna att jag inte trodde först med tankt på att vi är 44 tjejer och 1 kille och det inte brukar sluta lyckligt med så många tjejer på ett och samma ställe. Men oj vad fel jag hade!

Men hur kul det än var där så är det obeskrivligt skönt att vara hemma. Nu de sista dagarna saknade jag faktiskt min lilla lägenhet :) Tomt är det dock. Men i morgon kommer pappa hit med hundarna så då blir det desto mer liv här.

Och på måndag börjar allvaret. Då drar skolan igång på riktigt. 9 till 16.30 går jag första dagen :S Men det kommer jag inte göra ofta, när vi går "länge" verkar det vara 15 som gäller, annars slutar vi vid lunch eller också har vi självstudier en hel del. Och hur bra det egentligen är återstår väl att se.. Jag är väl inte direkt känd för att ha den bästa självdiciplinen och är rätt bra på att skjuta upp saker och ting ;)

Pratade med mamma för en stund sen och det känns så himla konstigt att höra henne prata om vad som händer där hemma och veta att jag inte kan komma dit och vara med om det själv.. Det gör ont kan jag säga. Och så pratade jag med min Ida här om dagen och jag säger bara satan vad jag saknar dig gumman! Det finns ingen som du, älskar dig!

Jag måste säga att jag är väldigt nöjd just nu måste jag säga. Inte nog med att både Ida & Jenny numera är beroende av Sex and the City (som jag för övrigt har sett allra sista avsnittet av idag!  jag känner mig som en halv människa, vad ska jag nu titta på?!), både Emelie & Alexander har börjat blogga :D  O med risk att bli tjatig, men efter att ha läst Emelies inlägg till mig kan jag bara inte låta bli att säga återigen; fy faaan vad jag älskar dig vännen, du är helt underbar!! Jag hoppas du vet hur mycket du betyder för mig <3



Alexander, jag saknar dig älskling! <3

Kommentarer
Postat av: ida

Älskade Nickie... Är asfull nu så du får ursäkta, men guuud vad tråkigt det är att festa utan dig! saknar dih sååå himla massa!! Bara min Nickie!!!! Älskar dig gumman min! puss o kram! min söta lilla skumbsnsn;)

2007-09-09 @ 00:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback