In the djungle, the mighty djungle..

Här sitter jag, i en djungel av kläder. Och varför det då? Jo, jag hade tvättstugan igår. Första gången sen jag flyttade hit så jag hade lite tvätt om man säger så. Jag blev alltså väldans glad när jag kom in i rummet och dåg att det stod 2 tvättmaskiner där, jag som bara antagit att skulle vara 1. Men bra, bra. Tvättade alltså först 2 maskiner och stoppade sen in det i torkskåpet och laddade 2 nya maskiner. När jag sen kom tillbaka för att ta ur den torra tvätten ur skåpet och stoppa in den nya, visade det sig att jag inte alls hade nån torr tvätta att ta ut. Den var precis lika blöt som när jag tog ur den ur tvättmaskinen. Efter mycket trixande hit och dit var det bara att konstatera att torkskåpshelvetet är sönder. Alltså fick jag snällt bära hem alla kläder blöta och hänga upp dom bäst jag kunde här i lägenheten. Varenda dörr, skåpslucka och krok hänger det numera ett klädesplagg på. Nu är dock allt torrt, men orka ta ner och vika allt. Nej, några timmar till får det hänga där.

För övrigt så bestod hela första halvan av gårdagen av ett evigt tvättande, städande och diskande. Kände mig som en hushållerska för satan. Men senare halvan var desto trevligare med pizza och skitnack med Lovisa :) Ja, ett och annat avsnitt av Heroes hanns givetvis med under dagen också, det ska erkännas. Fatta att jag bara har 6 avsnitt kvar :S Och det är över en vecka till säsong 2 börjar!

image12
Äkta kärlek.. Nickie <3 Heroes


Ah kan inte dagarna gå lite snabbare så det blir onsdag och jag får åka hem! Jag villl mysa med Alexander nu. Jag vill fjolla mig med Ida nu. Jag vill salta ett bord med Emelie nu!

Kommentarer
Postat av: carro

Tja Nickie!
Kul att du har börjat skriva blogg så att man kan snoka runt igen ;)! Hoppas det fortsätter att vara bra där uppe för dig!
Ha de bra// Kramar carro!

2007-09-17 @ 18:50:28
Postat av: Emelie

Fy fan vad jag längtar tills du kommer hem! Jag saltade ett bord i fredes men det va inte alls samma sak utan dig! Men du kommer hem idag:D pussar!

2007-09-19 @ 16:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback