Jag är kär!

Eller ja, kär har jag ju iof varit ett tag nu, men min kärlek tillhör nu 4 parter. Älsklingen, och mina 3 par nya skor!
Ja, jag har köpt skor. "Fattig student" var det ja :P. Nä, men allt är ju en fråga om prioriteringar ;) Och jag är faktiskt i stort behov av skor (jo, det är sant), inte minst höstskor. Så nu står dom här jämte mig, mina nya ögonstenar :D Beställda över internet eftersom jag så att säga sitter fast i Skara. Minst sagt positivt överraskad är jag att storleken blev rätt i alla 3 paren.

Ett par stövlar, ett par stövletter och ett par pumps är det som har flyttat in hos mig:


 

                        




Annars flyter det på här hemma, jag börjar komma in i lite rutiner och det känns betryggande. Men den som sa att man har mycket tid att döda när man bor själv kan ju slänga sig i väggen! Jag har visserligen hundarna att ta hand om, men förutom deras promenader och sådär har jag ungefär femtielva saker att göra och det tar aldrig slut. Att diska är för övrigt en heltidssysselsättning kan jag meddela.



Jag hade förresten världen mysigaste dröm imorse, ville inte alls stiga upp när klockan ringde. Du hade gillat den Ida, Pete från Fall Out Boy var med :D


Fall Out Boy
                                Muuums..

Kommentarer
Postat av: Ida

Gah vad mer kan man önska? Tre par skor, egen lägenhet och pete wentz på nätterna! Tjejen du är i himmelriket! Alla skorna var assnygga, pumpsen var min favvo!

2007-09-11 @ 23:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback