Lost without you

Jaha, då var man både Skara-bo och student på universitet. Känns inte så hemskt som jag hade tänkt mig faktiskt. Men å andra sidan är det väl först nu när jag blir själv här som jag kommer få veta hur det egentligen känns att vara 40 mil ifrån alla jag älskar..

Förra fredagen åkte jag upp hit. Men jag var inte själv, för på torsdagkvällen fick jag & Emelie ett infall att festa i Skara :) Så Emelie åkte med upp och stannade till söndag. O fy faaan vad kul det var. Fredagen blev väl lite stressig i o m att vi inte kom upp förrän vid 19 o sen skulle vi handla o greja. Men lördagen, vilken kväll. Först förfest här hemma, bara jag och min Emelie. Sen vidare till Ohlins (tack Emelie för att du dansade till dig han från Etologi 2:an så han tog med oss :D) där vi fulltständigt ägde dansgolvet. Det är bara du & jag som kan Emelie <3. Bortlurade till "efterfest" långt åt helvete blev vi också, men det blev ju bra tillsut det med!

söndagen slets mitt hjärta ut, när Emelie var tvungen att åka hem :'(. Men snart ses vi igen vännen! Det kom dock tillbaka till mig när min älskling kom ut ur bussen vid Skara station. Och nu har Alexander varit här hela veckan och tagit hand om mig :). Tack för en underbar vecka älskling, jag kan inte förklara i ord hur mycket jag saknar dig! Det är tomt här utan dig. Ingen som sitter jämte mig i soffan. Ingen som ligger jämte mig i sängen. Ingen som bråkar med mig ;). Jag vill ha dig här, alltid. Men jag vet att det inte går, så jag räknar dagarna tills du kommer hit nästa gång så länge.


Alla där hemma; jag saknar er nåt enormt!

I'm lying alone with my head on the phone
Thinking of you till it hurts
I know you hurt too but what else can we do
Tormented and torn apart
I wish I could carry your smile and my heart
For times when my life feels so low
It would make me believe what tomorrow could bring
When today doesn't really know, doesn't really know

I'm all out of love, I'm so lost without you

I'm all out of love, what am I without you?

Kommentarer
Postat av: Ida

Saknar dig gumman min!ska ringa dig så fort jag kommer hem från sölvesborg idag! Karlshamn är verkligen ingenting utan dig! Älskar dig <3

2007-09-03 @ 14:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback