April april

Bloggen fungerar igen, halleluja! Har ju haft värsta abstinensen när den har legat nere, har inte kunnat läsa bloggarna jag gör (flera gånger) varje dag eftersom ingen har kunnat skriva nåt nytt..

1 april idag och jag har bara blivit lurad en enda gång (en halv egentligen). Skärpning people, try me!

I fredags gjorde jag som sagt ett besök hos frissan. Fräshade upp håret med ljusa slingor. Skönt att vara blond igen må jag säga :) Sen lyckades jag övertala min kära pojkvän att vi skulle ha en mini-fest hemma så det blev först en tur till systemet och sen kom Emelie, Kalle och lite senare Ali & Linn. Mycket flummigt dansande blev det under kvällens gång, musiken var bland annat Aqua, Dr Bombay, och Spice Girls, need I say more...?

lördagen tog vi det lugnt i huset. Så skönt att vara bara vi där :) På söndagen fick jag frukost på sängen av Alexander, dagen till ära. Det enda som saknades var sången, men å andra sidan låtsades jag inte sova när han kom in med brickan så det går väl jämt ut, haha. Spelade lite Lion King på nintendot, det var askul! Spelade alltid det när jag var liten, fast på datorn. Vi lyckades också med bedriften att missa att hämta upp Alles föräldrar vid stationen, de hade varit utomlands, eftersom ingen av oss hade koll på att det blivit sommartid! Så klantigt.. På kvällen sen vart det middag med mamma & co :)

Igår var inte heller vilken dag som helst. Då fyllde nämligen min fluffiga älskling Milo 5 år!

image60


Riktigt gitt väder har det ju varit nu. Jag älskar det, våren har alltid varit min favoritårstid. Idag har vi till och med varit och tränat uppe på klubben för nu är hindren där igen, woho :D Till helgen säger dom dock att det ska bli kallt och eventuellt snö. Men det rör ju inte mig för till helgen ligger jag på en strand och steker (och älsklingen ligger jämte, fast under ett parasoll och gömmer sig för solen, haha) :D Det ska blir så jävla skönt att åka iväg!! Kan inte fatta att det är redan på fredag vi åker..

Oh my god. Fick papper från vägverket idag... med bokad tid för uppkörning! Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Milo the man!:) han är älskvärd den hunden:) hoppas du har de underbart där borta i värmen!! sakna mig inte allför mycket;) pussar gumman!

2008-04-04 @ 16:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback