Halkaaaa

Trött. Huvudvärk. Datorskärm. Ingen bra combo.

Anledningen till de två första är att jag har spenderat hela dagen i Olofström på deras halkbana. Allt jag har att säga för tillfället är: sjukt kul, sjukt läskigt ;) Mer om det en annan gång.

Har varit och fixat ny mobil idag med :D Sjukt snygg måste jag säga. Får visa den imorgon. A just det, det går inte att ringa eller skicka sms till mig och jag kan inte heller ringa eller skicka sms, fram till den 28:e. Då är allt back to normal.

Nej fy. Får man gå och lägga sig kvart i tio en fredagkväll? Äsch det tänker jag göra ändå god dammit. Hade dock helst velat att älsklingen låg jämte mig inatt med... Men han är i Göteborg så det blir svårt. Saknar dig hunnybun.

Snart kommer min Ida hem!

(Haha, jag lyssnar på Aqua just nu. Nostalgi.)

Kommentarer
Postat av: BjerloLover4ever

Hej, tösabiten! Läget? Altså jag elskar bjäälu.

2008-04-22 @ 09:27:02
Postat av: Nickie

Hahaha who the fuck r u?

2008-04-22 @ 14:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback