Hundnappning

Det senaste dygnet har varit fruktansvärt. Anledningen till det är att Milo igår eftermiddag blev kidnappad så fram till idag på eftermiddagen har jag varit sjuk av oro, ringt polis och dragit igång sökpatruller. Haha nej, det var inte riktigt så det gick till :P Jag gick faktiskt med på att låna att min ögonsten till Alexander så när han åkte hem igår följde Milo med. Tvekade länge men tillslut fick jag ju ge mig. Måste ju lära mig att lita på att andra kan ta hand om Milo precis lika bra som jag, då speciellt min pojkvän som jag vet tycker om honom näääästan lika mycket som jag. Och nu är det bevisat att det faktsikt går bra, både för Alle & Milo och mig & Japp som är kvar här hemma. Visst har det känts konstigt att 2 av de 3 pojkarna i mitt liv inte har varit närvarande men faktiskt har det gått bättre än jag trodde :)

Imorgon är det valborg minsann. Ska gå ifrån min princip att inte festa på valborg till och med (har alltid hållt den helgen som en familjehelg innan). Åker in till stan redan på morgonen för jag har körlektion kl 10. Idag är det förresten 2 veckor till uppkörning :S Oh my god.. Anyways, sen stannar jag där inne eftersom jag ändå ska va med Alexander på kvällen sen. Ska gå en runda på stan efter körlektionen med, under tiden han den dära är och klipper sig. Hoppas hoppas jag kan hindra mig själv från att köpa något. Det hoppas jag verkligen (jag vet vad ni tänker nu och nej, detta är inget jag kan påverka. Får jag en impuls att köpa något jag hittar är det över)

By the way så har min nya mobil börjat fungera nu, från och med igår! Så skönt att ha normal kontakt med omvärlden igen! ;)

Kommentarer
Postat av: L

MY GOD!! SLUTA SKRÄMMAS!! Trodde verkligen att det var sant att han hade blivit knyckt innan jag hann läsa vidare.. Dagens hjärtklappning!

2008-05-01 @ 20:11:14
Postat av: Ida

Samma här!!!! Miss u baby! Måste träffas denna veckan som kommer! Puss

2008-05-02 @ 21:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback