Utgång igen!

Utgång igår ja, och vilken utgång det bidde!

Blev lite orolig när Emelie bangade (fy på dig Emelie! ;) tihi) att allt skulle gå åt helvete men det löste ju sig! Fick dock förfesta med 6 högljudda och lätt galna killar men men, sjukt roligt att lyssna på allt skräp dom kläcker ur sig iaf ;) Vid elva drog vi till Harrys och började med att ta en öl. Sen gick jag för att möta Ida och gissa lyckan när jag såg min Ida stå där i trappen!! Gah, har verkligen saknat henne så sjukt mycket. Så gick vi upp på dansgolvet och dansade. Och dansade. Och dansade. Så galet kul hade jag :D Allra sötaste Ida du får aldrig mer åka iväg och vara borta så länge! Tihi. Vid tvåtiden joinade jag boysen igen och så gick vi till bönan där jag åt en helt gudomlig chicken curry-baguett. Den perfekta avslutningen på den perfekta kvällen. :)

Idag har jag ju mått som jag förtjänat då. Fast faktiskt "bara" haft lite huvudvärk och så varit sjukt trött då. Linus försökte lura med mig ut ikväll med men nån måtta får det va på det hela ändå ;P Ska ju dessutom upp mitt i natten i princip, lill-Jappen ska nämligen mentaltestas imorgon. Spännande!


Älskar dig hunnybun.
Jag ger den sjutusen solar ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww gulligaste du! Måste trädffas typ jättesnart!

2008-04-27 @ 20:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback