Utgaung!

Ja lyckan över jobbet har lagt sig lite nu och jag har insett att jag knappt kommer få se solen denna sommaren... Hehe nää, så farligt är det inte, får 3 veckor ledigt i augusti iaf :)

Utgång i lördags. Var inte alls planerat men när Emelie frågar kan jag ju inte säga nej, roligaste som finns att festa med min babe! Blev hämtad av Emelie för att först äta middag med hennes familj. Sen var meningen att vi skulle bli hämtade vid 20-tiden för att dra till en fest i Strömma men 20 blev visst till 22.30. Men vi var lika glada för det satt och drack och snackade sex under tiden ;) När vi kom till " festen" var det till att vända direkt, den var kass. Hann dock få frågan "Fan jag känner igen dig nånstans ifrån.. Är du modell?" innan vi drog. Moi? Hahahahaha.
Så vi chansade på att komma in på Harrys istället och det gick smärtfritt (blir ju lätt så när man känner insläpparen, mohaha). Väl inne på Harrys var det fullt av trevligt folk man kände :D Jag & Emelie ägde dansgolvet som fan, efter att ha fått en varsin öl av Mr. "fan-vad-jag-hatar-att du-är-kouzmines-flickvän,-om-jag-stöter-på-dig-dödar-han-mig"-Qune. Haha;)
Dansade rumpan av mig med Emelie hela kvällen och hann också med en stunds catching up med Tony och lite rockande på dansgolvet med Booson också, extra plus i kanten minsann!

Ah hade så jeeevla kul! Så synd att det blev ett så hastigt och inte minst läskigt slut på det hela men får ju fokusera på det roliga :)!

Idag är inte vilket dag som helst heller. Det är 9 månader med min darling <3

image72

Kommentarer
Postat av: Jonte

Såg att du gick på Depå. Har hört en massa negativt om den bilskolan. Att Jan-åke är helt tokig, gapar och skriker och att man får köra ärende åt honom under körlektion osv. Stämmer inte det? Bilskolan är ju billigast men man blir lite fundersam när man hör en massa negativt. Du verkar ju vara nöjd!?

2008-04-24 @ 09:19:58
Postat av: Nickie

Nja jag går inte på Depå, gick bara en handledarutbildning där.. Jag går på Bodekull och dom är kanon iaf :) Men kan tyvärr inte säga nåt om Depå.

2008-04-26 @ 19:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback