Bläää

Jag är så jävla trött på att jobba så jag tror jag spyr. Sekunder känns som minuter och minuter känns som timmar. Då kan ni ju själva räkna ut vad timmar känns som. Och inte bara 1 utan 8. Skjut mig någon?

Min älskade Em, min andra (och bättre) hälft. Han har ont och är sjuk och jag vill inte vara med om detta mer nu :'( Veterinären trodde borrelia men blodprovet får visa vad det är som pågår. Min allra finaste Milo.. När han har ont har jag ont.

För att ta upp något positivt så har jag idag varit och sett Sex and the City filmen igen! Denna gången med mams :). Den var lika vass som sist, här har vi en film jag kommer se ett stort antal gånger under mitt liv!



It's gonna hurt when it heals too.


Kommentarer
Postat av: Jessica & vovvarna

Men stackars Milo... Inget Bjuv för er då antar jag:-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback