Sneaky

Veterinären ringde igår och meddelade att Milos prov var negativt, han har inte borrelia eller någon annan fästingsjukdom. Jävla skit. Skit för att om det vore borrelia är det lätt att sätta in antibiotika och bli av med, men eftersom han inte har det innebär det att smärtan sitter i muskler och leder "på riktigt" liksom. Och det kan vara illa. Riktigt illa. Men nu har han inte haltat på 3 dagar och idag var han t.om. ute och gick med pappa i en dryg timme utan att halta så det är ju ett gott tecken. Han är piggare och har fått tillbaka matlusten så jag hoppas att det är ljuset i tunneln man börjar se. Time will tell. Ingen tävling i helgen iaf så det får bli sol och bad istället! Ah jag mår så dåligt av att vara inomhus och jobba när det är så här fint väder. Skräp. Tur att det är fredag imorgon iaf :D

Jahaaa, så har har jag fått reda på att jag (förutsatt att jag kommer in) börjar skolan 25:e augusti och inte 1:a september som alla andra normala utbildninger. Va fan! Första veckan är introduktion och 2½ dagars "studiebesök" nånstans. Så jävla sneaky att göra sånt här innan terminen börjar på riktigt, i Skara gick vi t.ex. en vecka med introduktion och lite så och sen var vi iväg en vecka, innan allt drog igång. Gah.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Stackars Milopånken! Hoppas att ni får reda på vad det är för fel så snart som möjligt! Vilken skräpskola du ska gå på :P tacka vettja skara, kom tillbaka hit ;)

2008-07-17 @ 21:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback