Drägg & dubbelavsnitt

Alltså fy fan vilket drägg det är som hänger på Sweden Rock. Eller ja, kanske ska uttrycka det som så att det är mycket drägg som hänger där, alla är det inte. Min pappa befinner ju sig där trots allt.

Lämnade alltså av pappa mfl i Norje i förmiddags och kryssade mig sen mellan killar i tigermönstrade stringkalsonger och tjejer med tyllkjolar (Ni vet väl att tyll är genomskinligt? Man får ju hoppas att dom som bär kjolarna vet det också, annars kan det bli pinsamt) ut från området. Och här hemma är det nu bara jag och mina hundar, så lugnt och skönt. Bah. Faktum är att jag klarade en timme sen var jag tvungen att träffa andra varelser på två ben så har varit på resande fot hela dagen. Men just nu är det gitt att vara ensam, om en stund ska jag bänka mig framför tv'n med ett glas läsk och min lilla godispåse och se på dubbelavsnitt av lost.

Hmm undrar om jag kan hålla mig vaken genom två avsnitt förresten. Fick ju ställa klockan imorse för att hinna köra hem darlingen och är det något jag är dålig på nu för tiden så är det att stiga upp innan jag själv bestämmer mig för att tja, nu kan jag väl gå upp. Så trots att klockan inte ringde förrän 9, vilket inte är omänskligt tidigt, så känns det att någon släpat upp mig mitt i natten. Undra förresten om allt päsande i solen jag har ägnat mig åt idag kan ha med tröttheten att göra också? Ja det finns bara ett sätt att ta reda på det. Får helt enkelt fläka ut mig i solen imorgon också för att testa min teori. Och för säkerhets skull, även de kommande dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback