SM-nerver

Nu är det inte många dagar kvar till SM. Och det börjar kännas! Jag har tävlat agility med Milo i snart 4 år och blir aldrig någonsin nervös. Det är en gigantisk fördel, listan är lång med ekipage som inte lyckas så bra som dom skulle kunna pga förarens nervositet. Men, en gång har jag faktiskt varit nervös, det ska jag erkänna. Det var när jag & Milo stod framför första hindret i första kval-loppet på SM förra året. Det är något speciellt med mästerskap! Då, förra året, lyckades vi bra i första loppet men körde bort oss i andra och missade finalen.. Detta året är vi sjukt revansch-sugna!

torsdag eftermiddag åker vi och på fredag är det veterinärbesiktning och invigning. På lördagen börjar tävlingarna så lova att ni håller tummarna för oss här hemma då! En som jag vet kommer hålla tummarna för oss, och dessutom på plats på Öland och inte hemifrån, är min Emelie! Hon kommer vara där och jag är så obeskrivligt glad att jag får ha min vän nära mig på årets viktigaste tävling!

Kommentarer
Postat av: L

Åååh, det kommer att gå så toppenbra! Blir nästan lite avundsjuk på Emelie som får följa med, önskar att jag hade lite bättre med pengar, för då skulle du inte blivit av med mig, det är då ett som är sant :D

2008-06-11 @ 00:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback