Gimme a cat

Varit hos Zandra idag :) Riktigt avundsjuk på hennes apsnygga lägenhet, vill väl också ha egen! Men framför allt är jag avundsjuk på hennes obeskrivligt söta katt Vilda. Gah, har velat ha en katt hur länge som helst! Har typ aldrig gått så här länge utan att få nåt jag vill ha. Haha nej skojar bara :P. Men fan, jag vill ha en katt mer än jag vill ha en till hund och det säger en del!

Imorgon ska jag och hundarna åka tåg in till stan. Bläh, hatar att åka tåg med två hundar och en stor väska (måste ju ha alla deras grejjer med mig, förutom alla mina egna). Aja, kan ju alltid hoppas att jag slipper betala på tåget iaf, det brukar alltid sprida glädje över min dag när det händer :). Som sist jag åkte. Mötte konduktören i dörren när jag gick på så då insåg jag ju att det var kört och att jag skulle få betala. Så kommer han där och ropar "nya resande" och tar betalt av en tjej som gick på samtidigt som jag. När han kommer mot mig sitter jag med pengarna halvvägs utsträckta och tittar på honom. Och han tittar rakt på mig, ler och bara går förbi. Min första reaktion var att känna mig förolämpad men sen fick jag ju inse att det var ju faktiskt en komplimang ;D

Ja, att Perrelli går till final det är väl skrivet i sten, no doubt about it. Hon är ju överlägset bäst i starfältet hittills, och nu är dom på nr 14 (som för övrigt inte ens går att lyssna på utan att vilja lämna rummet). På tal om Perrelli så hörde jag idag att nån (inom eurovison, fast från annat land) tydligen ställt frågan om Perrelli som alla i hemligt undrar över: Är hon en Drag Queen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback