Tävling

Fan vad gitt det är att ha körkort :D Sån skön känsla att köra själv, köra som man själv vill (därmed inte sagt att jag kör olagligt på något vis, men allt behöver inte vara så jävla perfekt liksom). Igår kväll körde jag min första runda själv, körde bort till Emelie för att hämta lite saker jag hade där. Min älskade vän var dock sjuk ;( Krya på dig gumman! Idag har jag också kört, upp till farmor och lämnade lite grejer och sen till mamma för att gå ut och . Nej nu ska jag inte babbla mer om min bilkörning det är väl bara jag som tycker det är kul att återberätta mina första äventyr med bilen haha.

Älsklingen har varit här igår till idag, vi försökte oss på att spela badminton igår igen men det är helt enkelt inte meant to be. Det var bommat och låst trots att vi för omväxlings skull befann oss på rätt plats, alltså Mörrumsskolan. Aja, min prins (mitt badmintonrack, märket är prince) får vänta ytterligare lite till på att få komma ut och leka. Men vad fan, han borde klara det med tanke på att han stått orörd i närmare 7 år.

Imorgon bär det av till Hässleholm. I helgen är det nämligen dags för säsongens första agilitytävling! (utomhus alltså, säsongen börjar liksom inte riktigt förrän utetävlingarna drar igång). Ska verkligen bli aaaaskul. Ny SM-period nu med ju så det hade ju varit gitt att gå ut starkt redan från början så man slipper paniken på slutet av säsongen, som vi hade detta året :S Anyways, jag kommer alltså inte vara hemma igen förrän på söndagkväll så ni vet det ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till gumman

2008-05-16 @ 08:57:37
Postat av: Anonym

Hoppas de gick bra på tävlingen o att Milo va precis så duktig som du har tränat honom att vara:) Typ frisk nu så de är väl dags att vi träffas snart!

2008-05-19 @ 10:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback