Trött

Trött. Sååå tröttt. Tror jag håller på att bli sjuk, jag har aldrig varit så här trött i hela mitt liv. Här om dagen sov jag till tjugo över tolv! Det händer bara inte inte, jag sover bara inte så länge. Och det var inte så att jag hade gått och lagt mig sent heller, nej innan tolv sov jag som ett barn. Igår kväll lyckades jag med konststycket att somna innan Alexander, och han somnar i princip så fort han lägger huvudet på kudden. Nej usch, jag vill inte bli sjuk, hoppas det är nåt annat fel på mig. Eller vad säger jag? Hoppas det inte är nåt fel alls på mig menar jag.

Tja, jag tror nog att jag helt enkelt tänker låtsas som att veckan som gått sen sist jag bloggade inte har hänt. Helgen spenaderades hos min älskling. På lördagen var det fest med min babe Emelie. Och se där jag, så var det helt plötsligt torsdag igen.

Nej, jag ska sova nu. Banne mig. Om jag så ska behöva gå i sömnen dom första timmarna imorgon så ska jag upp senast halv 9. Nu får det vara slut på det här tramset.


Så många sockerbitar älskling. Så ofantligt många sockerbitar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback