Valborg & shopping

Ja det blev ju faktiskt en riktigt skojjig fest på valborg, var lite orolig då jag ännu en gång befann mig i situationen jag + only boys (och inte vilka som helst utan Alles kompisar, enough said om ni fattar vad jag menar ;) tihi tihi). Var hos Kalle och det blev lite grillning, dock fick vår OXfilé (internt :P) grillas i ugnen på slutet, och så lirade vi guitar hero och tennis och bowlingnintendo wii. Jag wippade Alles ass på guitar hero :D men blev mosad av Clifford. Sen ägde jag och Kalle Alexander och Ali i tennis, mohaha! Fotbollstittande blev det också (tyvärr får man väl säga) det var tydligen en viktig match (viktig? fotboll?). Clifford och Robin lämnade the plaza efter matchen och jag, Alle, Ali & Kalle drog vidare mot Harrys. Tappade dock Ali & Kalle på vägen men vi fortsatte ändå. På Harrys befann sig en hel massa trevligt folk och det var, trots att jag inte satte min fot på dansgolvet (mer än när vi gick upp och mötte Qune & Martin som var "glada" *blink blink* som få) en riktigt kul vistelse där!

Dagen efter var man sådär lagom pigg, mådde dock förvånansvärt bra i förhållande till alkoholmängden som intagits (som övrigt påverkade mig lika mycket som om jag vore halvt immun, vad är det som sker?). Alle mådde betydligt sämre vilket alltid piggar upp mig, mohaha ;) Så pass att han uttalade meningen som efter alla gånger han har sagt den numera har noll betydelse: "jag ska aldrig dricka igen".
Han den där pojkvännen följde med hit till Mörrum på eftermiddagen men igår eftemiddag åkte vi in till stan igen, dock i skift ;P Vi lagade sjukligt god mat och sen gick vi på bio och såg 10 000 b.c. Riktigt vass film, tyckte nog både vi och de andra 10 i salongen (då var det ändå premiär..!). Idag har jag, Alle och hans mamma spenderat dagen i Kristianstad! Jag har shoppat upp obefintliga pengar och det känns hur bra som helst. Haha :P! Men köpte faktiskt nästan enbart saker jag verkligen verkligen behöver. Så som underkläder, en väska, skor.. Ja sen blev det förståss en gnutta utöver det. Men inte mycket för att vara jag! Dock åkte jag därifrån utan det jag egnentligen mest ville köpa, nämligen en kort vårjacka (har bara trenchcoaten nu). Men ändå, mucho trevlig dag och nöjd med inköpen är jag!

Nu ska jag gå ut med odjuren och sen ska jag och mamsen kolla film. Fick säga nej till fest med Linus & Tomas mfl igen, känner mig som världens tråk men är helt slut efter dagens äventyr. Next time, I promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback