Wierd

Alltså att jag och Alle aldrig kan välja filmer som faktiskt går att titta på. Jag skämtar inte, av alla filmer vi har sett/börjat se så har vi fått stänga av tre fjärdedelar för att dom helt enkelt inte gått att titta på. Förstår det inte, måste vara någon slags förbannelse eller dylikt som vilar över oss.

Hade världens konstigaste dröm inatt. Kan inte ens försöka förklara hela för jag får knappt ihop det i mitt eget huvud och än mindre i skrift. Anyways så var det roligaste av allt att Caroline sa att hon ändrat sig från att söka samma utbildning som jag till att söka Civilingenjör i Myror. Ja, ni läste rätt. Myror. Wtf!? Det går ju inte ihop på ett enda sätt. Caroline, vet inte om du läser det här ända bortifrån Österrike men om du gör det så snälla, säg att du inte vill jobba med myror! ;)

image73

Näe, vart är min mamma. Vill gå ut och gå, NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback