Party med stort P

Ja då var livet tillbaka till det vanliga. Alexander har åkt hem, och tur är det för han vänder fan upp och ned på hela mitt liv. Haha nej jag bara skojar, fan vad jag saknar dig älskling! 15 dagar tills vi träffas igen...

Idag har jag varit i nåt som kallas "skolan". Efter att inte ha varit där på nästan en vecka så blev jag faktiskt positivt överraskad. Hey, vi lärde oss saker! Och vilka trevliga människor det var där. Måste nog besöka den här s.k. skolan oftare i framtiden.

Sitter och väntar på att min lunch/middag ska bli klar (Gissa vad det blir? Jo, fiskpinnar o pommes. Vem har sagt att maten måste passa ihop? Fiskpinnar är gott. Pommes är gott. Det kan ju inte bli annat än bra). Det är nog den enda maten jag får i mig idag för ikväll är det Party med stort P. Kylskåpet är laddat med en sjuttis, en flaska Dooleys, en flaska vin, drinkmix, mjölk, läsk och energidryck. Nej, jag ska inte dricka allt själv!

Första stoppet är för-förfesten in da ghetto (Valhall), och därefter förfest här där allt händer d.v.s. Kaplan. Sen vidare till huvudattraktionen studentpuben, och who knows kanske efterfest på det sen.

Imorgon är det skola mellan 10-16, kuuul :S. Så ni kan räkna med att jag inte går att få kontakt med förrän efter det. Eller förrsten, bli inte rädda om ni inte hör ett ord från mig på hela veckan, jag lär behöva den till att ta igen mig.

Under tiden kan ni ju roa er med denna videon som representerar min kommande kväll utmärkt:


Kommentarer
Postat av: ida

Saknar dig vännen! Mycket som händer nu... Fast jag blir vääääldigt sugen på att partaya när jag läser vad du ska hitta på ikväll:) Hoppas du får riktigt roligt! Och bara så att du vet så kanske jag har något riktigt STORT på G tills du kommer hem :) Hihi hoppas du blev nyfiken nu!!! Inte så länge tills vi ses! Älskar dig!

2007-10-17 @ 21:44:27
Postat av: Nickie

Oooooh, nu blev jag nyfiken! Spännande, shit pommes vad jag längtar! Saknar dig massor gumman! Love u!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback